Thursday, December 18, 2008

Cabaran Kehidupan

Saya ingin berkongsi cabaran kehidupanku ini, yang rasanya tidak tertanggung oleh insan kerdil sepertiku..Saya adalah SAUDARA KITA sejak 1983 lagi. Pada masa itu my mum tidak berapa setuju dengan tindakan itu. Impian saya pada masa itu ialah membawa my mum ke tanah suci tetapi apabila my mum strok kali pertama (Mei 2006) impian itu mula saya semadikan kerana merasakan bahawa ia mungkin tidak akan tercapai. Namun apabila my strok kali kedua (Oktober 2008), my mum menyatakan keinginan mendadaknya untuk menjadi SAUDARA BARU. Cabaran saya ialah bagaimana melakukannya sedangkan ahli keluarga yang lain (yang sudah dimaklumkan) mengangap ia hanya gurauan...

Kali ini strok my mum agak teruk. My mum tidak lagi boleh duduk dengan betul, suara juga tidak jelas dan agak perlahan..

No comments: